søndag, november 13, 2011

Sunday Morning Chills..

Ciao guys!

Det søndag, og lektierne kalder.. Faktisk sidder jeg begravet af analysemodeller da jeg er såå heldig at skulle analysere Helle Helles novelle Ikke min dag.. yey.. Og lad os da få sandhederne på bordet; forstår ikke en bjælde af hvor fiiiilen hun vil hen med den historie... eh...

Ku' godt noget Julemusik..
 - Hey hey, har også forsøgt at lave en ønskeliste til jul... Det gik ikke så godt kan jeg så fortælle jer......

Og så har jeg lavet en ny gadget; yeeey - Ugens Sang... Det går ud på at jeg hver uge linker en sang, som jeg godt kan lide ude i venstre spalte.. Denne uges(uge 46's) sang er: Paradise med Coldplay!....Enjoooyyyy!

Føler mig utrolig klog! - Har lige lånt samtlige bøger om fugle på biblioteket..
Dagens outfit - Liiiidt præget af at det er søndag,
  og at jeg intet skal lave heeele dagen - udover lektier....
(Undskylder det fucked' up face)
Go' søndag!

Kisss*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar