fredag, november 04, 2011

People help the people...

Heeey...!

DET ER FREDAG! - Og den skal jeg så bruge på at skrive om ænder.. yey..  Har simpelthen ikke tid til at skrive opgaven på andre tidspunkter.. sååeehmm..

Nårh, har ikke blogget de seneste dage, da jeg simpelthen har haft alllllt for travlt! - Kan næsten slet ikke finde hoved eller hale i dagene lige i øjeblikket... Og så det at det bliver mørkt allerede halv 5 gør det heller ikke bedre..

Men klager bestemt ikke... Eller noget. EJ! Slut med al' den negativitet..

Ehmm, LOVE, LOVE, LOVE People help the people af Birdy.. Kan klart anbefale at i liiigge tager jer tid til at høre den! -  poster sangen i slutningen af indlæget:)))

Tror snart jeg vil tage mig noget mad... Apropos mad - i morgen skal jeg indtage en lækker 3-retters menu, med 3 af mine dejlige veninder.. Billederne kommer nok ud søndag..

Men goood weekend!
Love Stephanie*

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu, det er hyggeligt,når det bliver tidligt mørkt(:
    Men det er en fin blog, du har.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak! - Tager et smut forbi med det samme:)
    - Stephanie:))

    SvarSlet