torsdag, november 24, 2011

Om 1 uge er det den 1. december...

.... Og der er kun 1 måned til juleaften ♥
Har lige siddet og brugt to timer på at lægge noget neglelak.. Eh.. Resultatet er nede i nederste billede.. Men det vil jo så også sige at jeg i to HELE timer har indåndet det der sens' "neglelakluft" - Tror jeg dør lige om lidt.. Ej, det gas:))


OG SÅ ER MIN ELSKEDE NYTÅRSKJOLE KOMMET FRA NELLY.COM! - Poster et billede en anden dag.
Dagens - I går..




Hør DENNE sang -  Ved ikke om jeg skal synes den er god eller dårlig..:))
Hørte lige en lyd inde fra mit værelse, så det her må være enden på min indlæg - Dog EN ting til; Tak til de dejlige 43 mennesker der følger min blog! - Det betyder meget at i lyster at læse om mine tanker og gøremål! TAK!


Hugs*

5 kommentarer:

  1. Hej Stephanie!
    Fed hverdags-blog du har dig! Er fast læser :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Stephanie :-)
    Virkelig fed neglelak, hvordan har du lavet mønsteret?
    Og i det hele taget, fed blog, så jeg er nu fast læser!
    Hvis du lyster, kan du tjekke min blog ud :-)

    matildej.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hey!
    Jeg laver et indæg med hvordan man gør i næste uge:))
    Og tusind tak! - Tager et smut forbi din blog med det samme:D
    Hugs*

    SvarSlet
  4. Det var godt nok længe du måtte sidde og lege med neglelak :)
    - Men resultatet blev jo flot

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet