mandag, november 21, 2011

The limit to your love..

Sidder og indtager noget te.. Tog i skole i morges - hvilket jeg nok ikke skulle ha' gjort.. Eh.. 
Orker ikke gå ind og tjekke på intra om jeg har nogle lektier for.. ...
Ny "Ugens Sang" - Domino af Jessie J..!
Og så har jeg lige hørt damen på p4 sige "Bitche'"... høh.. Det var vidst noget med at Lady gaga's fans bitchede' over at Adele var blevet nomineret i flere kategorier end Gaga havde til American Music Awards.. Eh.. Så Lady Gaga var lige ude og sige at hun var meget skuffet over den håndfuld fans der havde gjort det.. Respekt til Gaga herfra..! 

Kiss*
Ps. Deltager nu i denne giveaway, om nogle fede smykker på Dittes blog!

4 kommentarer:

  1. Hejsa, tak for den søde kommentar på min blog. Du har selv en utrolig god blog, så selvfølgelig er jeg blevet fast læser :)

    SvarSlet
  2. har en give-away kørende på min blog kik forbi!
    http://2-faithful.blogspot.com/2011/11/give-away.html#comment-form

    SvarSlet
  3. Hejsa.. sikke en fin blog du har dig :o) har nu meldt mig som fastlæser, og glæder mig til at læse med frem over:o) Håber du har lyst til at gøre det samme hos os??? :o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren på min blog. Rigtig fin blog du selv har, jeg følger også dig nu. Glæder mig til at høre mere :-)

    http://bjergafaerter.blogspot.com/

    SvarSlet