fredag, november 11, 2011

Kartoffelmos og kolde kinder...

Heeeey - Random overskrift, i knooow:))

Lige nu sidder jeg sammen med min mor og udfylder noget praktik-arbejde-opgave-halløj.. heh..
Har lige spist noget kartoffelmos - Og hold da mund hvor jeg ellllsker kold kartoffelmos!

I dag har to af mine veninder fødselsdag - Sofie og Ida Malou - Hurraaa til dem..!

Min mor har købt et lys, hvor hele H. C. Andersens eventyr Pigen med Svovlstikkerne er skrevet ned på. Synes simpelthen det er noget af det hyggeligste. Tør slet ikke tænke tanken at det på et tidspunkt skal tændes og brændes ned...

Lige om lidt kommer min far og henter mig - Skal nemlig tilbringe weekenden hos ham. Sååå, nu vil jeg gå ind og pakke..

Men vil lige takke jer fantastiske mennesker der læser min blog inden jeg smutter! - TAK..!

Kiss Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar