lørdag, november 26, 2011

Jule-Hedebølge..

Sidder og analyserer Novellen "Hedebølge" af min gode gamle ven Helle Helle.. yeey...
Senere skal jeg til fødselsdag hos min veninde Ateebah - Det bliver godt at komme ud af min lille lektie-hule jeg har bygget mig..
Egentlig sidder jeg stadig i nattøj... Kl. er kvart i 3 og skal være der kl 5, så tror måske jeg skal begynde at tænke på at lægge noget'sens makeup.. Selvom jeg ikke rigtig orker at rejse mig.. Har nemlig ædt mig fed i ostepops...

Hver dag tænker jeg på hvor fucking awesome mit efterskole år på FFE bliver! Og faktisk går min veninde Anna der nu - Tag endelig et smut forbi hendes blog(LINK) Hun skriver f.eks. om livet på FFE, mode og hendes mega cozy weekender hjemme fra efterskolen:D

Det er nu officielt blevet jul i familien Kastrup/Stenberg's hus.. Nisser OVERALT!
Hugs*

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg faldt lige over din blog og hvor er den fin!
    Kig hellere end gerne forbi min, hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig super glad!

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Haha jeg er også helt vild med jul. For søren da, alle de nisser! :-)

    Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet