mandag, november 28, 2011

The A Team..

Sidder og nyder Birdy's dejlige stemme.. Prøv lige at overvej: hun er kun 15 år?!?
Når men jeg synes i hvert fald, at hendes sang The A Team er så fantastisk, at jeg har valgt, at den sang skal være denne uges ugens sang..! - I kan finde et link på listen i venstre side..

Og så udkom det nye Elle i daag.. Med vinderen af Topmodel 2011 på forsiden.. Synes godt nok ikke at Julie var den rigtige vinder, men må sgu sige at hun klæder Elle meget godt..
Har jule/klippe dag i morgen, så liige pt har jeg ikke nogle lektier for - Altså udover de skriftlige..
Min veninde Signe må ikke gå i stiletter eller Vans mere pga. en skade i anklen... Så synes lige at vi skal holde 1 min. stilhed for hende! - Vi føler med dig bette ven.. ♥
Hugs*

4 kommentarer:

  1. DEt er da flot hun er kommet helt derop. Men hende sidste år var bedre. :-D

    www.nguyenmiichelle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej med dig! jeg faldt lige over din blog igennem en anden og jeg må sige efter at havde siddet og læst lidt i den at den er super god! Du skal i hvertfald være mere end velkommen til at ligge et lille besøg forbi min blog: http://lifethroughanikond3000.blogspot.com/
    Vi kunne evt. følge hinanden? :-)
    Knus
    - Cecilie

    SvarSlet
  3. - Det er virkelig en super fin blog du har. Jeg er selvfølgelig blevet fast læser hos dig. Det ville være fedt hvis du også blev det hos mig. <3

    XX
    emiliechristoffersen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg holdt også med julie :b men det er nu et fedt cover!

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet