søndag, november 27, 2011

7-1 i modvind..

Er netop blevet færdig med de skriftlige opgaver for denne weekend.. Nu skal jeg så bare lige op og læse en bog færdig - tiiil i morgen.. Det er som om at alle mine lærere lige har tænkt: "Jaaa, nu det snart jul, men mooon ikke vi liige kan nå to tre skriftlige opgaver inden ferien..." - Det ender med at jeg dør at stress, I DECEMBER?!?

Var ude og spille kamp tidligere.. I Helsinge??!?!? Når men på trods af vejret vandt vi 7-1.. Trist at det kun var en træningskamp.. eh..

Og så var "Julemanden"forbi i nat.. Fik de dejligste luffer! Can't wait til det bliver bare liiidt koldere så jeg kan have dem på!

Skal have flæskestegssandwich til aftensmad.. Namme nam du!
*Til jer der har spurgt om, hvordan man laver de der sens' negle jeg postede for 3 indlæg siden, så laver jeg en billedespam i næste uge, step by step..:)*
Huugs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar