torsdag, oktober 20, 2011

Vild med Dans..

Hey - Endnu en af mine mange mange mange blogindlæg på vej.. ..Ferie, du ved...

Min aftensmad i aften.. Lovely.. Føler mig lidt fed nu, men men men, tror jeg vil lave noget aktivt i morgen. Det bliver jeg næsten lidt nødt til...:p


Lige nu står min lillesøster og danser inde i stuen.. Til The voice..
Feessst...!



Elsker lidt den her reklame.. Ved ikke hvorfor, bliver bare glad når jeg ser den.. høø..


Fik mig taget sammen til at skrive min engelskopgave i dag.. ENDELIG! - Fandt dog ud af at det jeg har skrevet, nok ikke er helt nok..........................

Kan virkelig ikke vente til jeg skal på efterskole til næste år! - Bare viske hele ens fortid ud og starte på en frisk. Det bliver sgu dejligt... Længe leve FFE...!

Regn. Vand. Våde tær. Kulde. Vinter. Sne. Jul. Nytår. Søvn. Bitch. Terminsprøver..... OOORRGG - Har aalllt for meget i mit hovede lige nu. Kunne selvfølgelig bare gå i seng, men så får jeg bare dårlig samvittighed over den bog jeg skal læse færdig inden, ehmm, snart....  + Skal ha' fundet en masse sange.......................... + Praktikplads... TIL OM 2 UGER!?!

Stress. I gamle dage var det en skam at bruge ordet stress. Det betød at man var svag.. I dag er det et mere normalt ord. Jeg ved ikke om det er fordi der er flere der får stress end i gamle dage, eller det bare er en del af udviklingen af det danske sprog - Don't know. Men en ting ved jeg; ordet stress er undervurderet. Mange kan finde på at sige "Ej, jeg har bare såå mange lektier for; er mega  stresset!" Ordet bliver jo næsten brugt helt forkert? - Man kan sammenligne det med folk der siger at de keder sig ihjel. Det gør de jo i virkeligheden ikke? - Der skal godt nok meget til at det er kedsomhed man dør af! 

Nu har jeg besluttet mig for hvad jeg vil. Jeg vil gå ind i stuen, indtage et glas blåbærjuice og se noget tvvvv!

LOVE - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar