onsdag, oktober 26, 2011

To be or not to be... awesome... he..

Hey igen, you lovely people! 
Som sagt var jeg tidligere i dag til dansk-terminsprøve.. yey.. two down, two to go..

Da prøven var slut sad jeg og ventede i 45 min. på at min mor skulle hente mig - Det resulterede så i et fucked up indlæg, med et mega fucked up billede af mig der fryser.. heh..

Da min mor så endelig havde hentet mig, kørte vi i Netto for at handle. Kom lige til at købe 12 af de der sens' Eve nogle. 5 kr. stykket, så man kunne ikke rigtig lade vær.. heh..

Jeg har aldrig nogensinde fået en hjemmestrikket trøje, halstørklæde, vanter eller lignende af en af mine bedsteforældre, og da jeg som sagt har terminsprøver har jeg masssser af fritid - ER DERFOR BEGYNDT AT STRIKKE EN HUE! Yey.. Det kommer godt nok til at tage noget tid - poster et billede af den når den engang er færdig... :)))

Knus Stephanie*
--- Og hey hey, vi har rundet de 2000 pageviews her på bloggen. YEY! Og alene i dag har der været næsten 100 visninger?! - God i love you guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar