fredag, oktober 21, 2011

TETRIS..

Hey smukke mennesker!

Det fredag..  Det er kun en weekend tilbage af ferien.. --->  <3 Terminsprøver<3

I morges startede jeg dagen med at gå en laaang tur. Min søster skulle nemlig til luntofte og hente hendes cykel - Og så valgte jeg at gå med + Cici var skam også med.. høø

Da jeg så kom hjem, fik jeg en syg trang til at spille Sims - Så jeg fandt den gamle Windows computer frem. Det viste sig så at den har glemt hvordan man oplader, så den gik ud 20 gange på 5 min. Så til sidst gav jeg op.. - Det skal lige siges at jeg havde sat strøm til..

Og så var det jeg tænkte Hey, tetris! - Det skræmmende. Jeg kan ikke gå en dag uden at spille tetris eller tjekke facebook.. hmm...

Jeg har også fundet ud af jeg aldrig bliver slagter.... Hvorfor må du selv finde ud af.. hø..

Det mørkt udefor. Og det regner.. OKTOBER!
See you - Stephanie*



ps. min familie er sindsyg......................................................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar