mandag, oktober 24, 2011

Suppe, nej tak!

Heey... Go' ehmm, mandag-ikke-aften-men-heller-ikke-eftermiddag:))

I dag har jeg været i skole - yey -.. Første dag efter ferien. Orker det seriøst ikke... Men så er det da godt at resten af ugen står på terminsprøver! 
Trisdag--> Matematik
Onsdag--> Dansk
Torsdag---> Tysk... fml..
Fredag--> Diktat og læseprøve..
Det eneste lyse jeg ser ved den matematiske prøve i morgen, er den Cocio jeg tager med..

Tidligere i dag var jeg ude og se min søster spille fodbold. -- Pisse koldt. Dog vandt de 5-1.. yey..

Lige nu sidder jeg og ser nyhederne i min stue. Overvejer stærkt at tage noget mad; orker det bare ikke liiige helt.. Måske vi har noget kage????????
*Du kan ikke koge mere suppe på det. Så drop det dog?!?!*
Love - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar