onsdag, oktober 12, 2011

Life's not fine....

... Life's beautiful...

Mit liv går lige pt, efter planen. Jeg når det jeg gerne vil nå, og gennemfører det jeg gerne vil gennemføre. (plus lidt ekstra, som kun nogle af jer ved.. I andre er nok pænt lost nu).. Nårh..

Efterskole 2012/2013 - Can't wait.....

Er i gang med noget photostory i dansk.. Billederne kommer under...

Har sammen med nogle veninder skrevet en artikel om bogen Intet.. Og jeg har i den grad fundet ud af at alting ikke er ingenting; men at det altid er noget.. Og én ting er så meget mere end ingenting.. Ingenting er ingenting; og ordet ingenting er undervurderet...

Ordet glæde er også stort ord. Glad; Gladere; Gladest.. Jeg er helt klart i 3. grad lige i øjeblikket!
Træt; Trættere; Trættest. - 3. grad, igen... - Ja, se hvor god jeg er til at bøje tillægsord.. bummelum!

Er SÅ taknemlig lige i øjeblikket! Bare tanken om dét, så løber mine øjne i vand. 
Jeg ser frem til november. Det kan kun blive et eventyr..  Et klippende, stort-roset eventyr! - Og så dog også lidt til Januar.. Det bliver sweet... 

Ikke mere sukker-snak herfra... 



L
LO
LO
LOV
LOVE
LOV
LO
L









LOVE YOU GUYS..

Knuuus - Stephanie*

2 kommentarer: