mandag, oktober 17, 2011

Meget på hjerte..

Hey igen igen igen igen, mennesker!

Grunden til at jeg har postet så mange indlæg, her i ferien er fordi, nu har jeg tid. Tid. Tid til at tænke. Tænke mit liv i gennem. - I går fangede jeg jeg endda mig selv i, at en tåre lige så stille løb ned at min kind af bare savn. Savn på de mennesker jeg i min hverdag ikke skænker en eneste tanke, men her i ferien virkelig har tid til at savne...
Jeg har også, her i min store tankestrøm, fundet ud af at jeg er bange. Pisse bange. Jeg er bange for forandring.. - Tidligere i dag kørte min lillesøster, far og jeg til Søborg for at sige farvel til vores lejlighed.... Det var sgu underligt. Se det sted, vi det sidste år havde boet, være helt tomt. Det sted mine søskende, min far og jeg havde levet.. Kommet os over nedture, og grinet af opture.. Tomt.... Der blev jeg bange..
- - -

Argg, klokken er over 12 - Og jeg skal tidligt op i morgen og afsted til Tivoli.... Mon ikke det går alligevel...

Nogen gange tænker jeg endda så meget, at jeg tænker over hvor meget jeg egentlig tænker - Som nu...

Så hele smøren resulterer så i, at jeg skriver det hele ned, og poster det på min blog.. Og egentlig er det ikke vigtigt for mig hvor mange faste læsere jeg har, eller hvor mange page views jeg får, men at jeg får tænkt. At jeg får lavet en konklusion.. En konklusion af livet.. Mit liv..

Til jer der har brugt tid på at læse min roman om mine tanker: I Love you guys!

See you - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar