søndag, oktober 16, 2011

Love

Hey Beauties!
Stener alt for meget lige nu.. Har ikke rigtig noget at lave..

Nårh, men var på arbejde i dag.. Lyngby tabte mod Silkeborg - IGEN!
Ej, men min chef er i usa, så vi unge mennesker skulle klare loungen selv.. Halleluja!
Det gik faktisk bedre end normalt. Ingen stress - Bare os og maden.. Plus de 190 sultne mennesker på første sal. - Ej, det gik GODT! - Min søster var der også. Hun stod i baren... Det var hyggeligt nok..

I morgen skal jeg et smut hjem til min farmor og farfar. Det bliver også hyggeligt nok. Det er noget tid siden jeg sidst har været hjemme hos dem, så det bliver dejligt at se de to gamle igen!

Tirsdag, som sagt, Tivoli:))

De sidste dage i ferien skal jeg tilbringe hjemme hos min dejlige mor og papfar.. + allllllle mine søskende...

Jeg elsker ferie. Ferie. Fri. Sove. Hygge. Venner. - Lektier. Familien. Gode stunder.

Jeg elsker alt ved at have ferie..§

.........

Love - Stephanie*
Bliver simpelthen nødt til at dele den her film med jer..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar