lørdag, oktober 22, 2011

Hey Guys...

Lørdag en arbejdsdag? - Det passer ikke helt sammen, men det er det altså nu; eller det har det været!
Kom hjem fra arbejde her kl. 9 nul dut.. Har så arbejdet siden kl. 11 i morges, så er pææænt færdig!

Jeg synes jeg det er utroligt at folk kan tro på noget de har fået fra en ven, som har fået det af en anden en ven, som har fået det af en søster, som har fået det af en veninde, som har fået det af en kusine, som har fået det af en ven, som har fået det af en mormor, som har fået det af en skovsnegl.... -->
... Det jeg prøver at sige er: så drop dog de satans rygter! - De skader mere end de gør gavn/ De fortæller mere en løgn end de fortæller sandheden... The end...

Ehm, næste uge ser pt ret sort ud.. Dog dog dog, ser weekenden lidt festlig ud..

Arrgg, det gjorde jeg bare ikke..!
Ved ikke helt om jeg skal tro på det; Men det er fandme god underholdning. Det skal de sgu ha'!

Ehhh! Troede lige at jeg havde slette hele mit fine indlæg - Kom nemlig til at lukke vinduet(SMART.DK, I know) - Men fandt det igen.. Godt så..


Hey! Hey! Jeg søger professionel hjælp til min Papsøster Malou - Hun er blevet afhængig..
Ikke-spille-tetris-mere.nu, håber jeg kan hjælpe hende...!

LOVE YOU - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar