fredag, oktober 28, 2011

Hell to the Yearh!

Hey guys. - FÆRDIG MED TERMINSPRØVERNE! - Fedt fedt fedt!

Lige nu ligger jeg og skumrer på sofaen i stuen.. Dejligt - Bliver dog snart nødt til at gå med min hund; det er bare sååå koldt!

Senere kommer min far og henter mig - Skal nemlig tilbringe weekenden hos ham.. Skal lige nå at ha' fundet noget sådan ok pænt tøj inden da. Min papsøster Nadia holder nemlig 18-års i morgen, men men men, jeg er altså ikke til pænt brug, så ved ikke helt hvor meget pænt tøj jeg har... Har lidt en indre krise...!

Og så tænkte jeg lidt om i måske kunne hjælpe mig?!? Skal bruge en hurtig sang til noget musikhalløj - ikke sådan en vild bass-pumpende en, men bare en alla' Price Tag med Jessie J( En der er nogenlunde værd at synge).. AND I NEED IT SOON, PEALSE! - Hvis i tænker Hey jeg kender da en god sang, så lige skriv det i en kommentar under - Så i søøødee!
Love Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar