fredag, oktober 14, 2011

E F T E R Å R S F E R I E ! ! !

Hey i smukke mennesker!

DET ER EFTERÅRSFERIE!
Nøøøøj, hvor er det dog dejligt.

Startede ferien med at løbe 10,5 km.... Ej, det var faktisk ret sweet - DA JEG VAR KOMMET I MÅL! For nøøøj hvor jeg dog synes det er kedeligt at løbe!! Men alligevel, det er min sidste motionsdag nogensinde.. Snøft.... Men men men. Kom i mål som den første i min klasse, den 3. pige på skolen og en tid på 1 time og 13 min... - - - - > Er træt...

Er lige kommet hjem til min fader i Glostrup. Ja, nu bor min far i Glostrup - og ikke i Søborg som før. Han har nemlig sagt sin lejlighed op, og er flyttet hjem til sin kæreste Jeanette:) - Det bliver rat at få noget ro, altså når vi er faldet på plads i Glostrup.  - - Faktisk er det sjovt at komme TILBAGE. Har nemlig boet i her fra jeg var 2 - 9 år. Har alligevel savnet stedet lidt.. Selvom byen kun består af Socialeboligbyggerrier.. Det dejligt at være tilbage!


















Efterårsferie 2011:

  • Tivoli med far
  • Tivoli med Signe og Mathilde
  • Sushi med familien 
  • Noget chill med nogle venner
  • Arbejde 
  • Lektier 
- Der kommer nok flere punkter på når vi når længere ind i ferien...

LOVE - LOVE - MORE LOVE

See you - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar