søndag, oktober 02, 2011

Det swaag at strikke...

Hey Peopleee!

Det søndag!
Har haft den mest hyggelige dag med min veninde Emma. Vi var i fisketorvet - Kom til at købe en trøje - Der efter et smut i biffen.. Looovely!

Fredag var jeg som sagt hjemme hos SIGNEE.. Deeet var hygge!

Lørdag tilbragte jeg i kbh med min far, papmor og bettesøs... - Kom dog også til at købe et ur.. Fra NewYorker, 79 kr, mon ikke min pengepung og jeg overlever..
...................................................................................................................................................................
Mandag - Skoole. Fri kl. 14.45.. yey...
Tirsdag - Skole. Tur.. yey..
Onsdag - Skole + bio og spise med klassen.
..
Er ikke nået længere i mine planer..

Har fundet ud af hvor swaaaaaag det egentlig er at strikke.. !

GLÆDER mig for sygt meget til at jeg skal på efterskole! - Og har fundet ud af at en af mine barndomsvenner også skal på FFE til næste år!! - Det bliver såå fedt....yey!

Ha' en god daaag!
See you - Stephanie*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar