torsdag, oktober 20, 2011

Daydreamer at Niiiighttt!

Hey i dejlige mennesker!

Velkommen til Daydreamer at Night! 


Egentlig slutter afstemingen først om et par timer, men kunne ikke vente..! - Og tak til jer der stemte; det var retti sødt af jer..!

Mit sidste minde af min fars lejlighed i Søborg.. - Nøglerne er nu givet videre til den nye ejer.. Hulk..
Købte liiige en neglelak i Magasin i dag.. Høøø... Fik en gratis neglefil med... Yey..

 I Går var jeg som sagt ude og spise sushi med min dejlige familie.. Hmmm.. Tænk at rå fisk kan smage så fantastisk..?!


Lille random note: Min mor har skiftet sæbe til vaskemaskinen, så nu dufter alt mit tøj af sol og glade dage(Blomster) .. Det skal der da også være plads til..

Tjek lige min dejlige veninde Sabrinas nye blog ud: http://sabrinatimann.blogspot.com/ - Så du süß..

Nu vil jeg gå ud og lave noget mad.. Blogger nok igen senere..

Ha' det vel så længe - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar