onsdag, oktober 05, 2011

Cocio...

Hey...!

Er virkelig ikke i blog-humør, men prøver alligevel liiige at opdatere.. Helt galt kan det vel ikke gå..:)

Nårh, ja. Jeg blev hjemme fra skole i dag. Havde det simpelthen ALT for dårligt i morges. Fik det dog bedre lidt efter.. Så resten af tiden, hvor jeg rigtig skulle ha' været i skole, lavede jeg fysikrapport... Magnetisme og Elektromagnetisme, yey... Er kun lige blevet færdig med magnetisme og det fylder 8 sider... Og det var end da den "mindste" del af opgaven... Så er der bare lige det med at finde tid til den anden halvdel af rapporten, Matematikopgaven, engelsk synopsis, engelsk stil og dansk stil... + arbejde og fodbold.. Puuuhhaaa....

Nårh, men da kl. var blevet 15:30 stod jeg på lyngbystation sammen med min klasse.
Vi har været i Palads og se "De satans chefer" og derefter på WaggaMama* - Er først lige kommet hjem her kl. 9..
God i love Cocio!













See you - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar