tirsdag, oktober 18, 2011

Back to the 80's

Som jeg har skrevet de sidste 3 dage, var planen at tage i tivoli i dag; men, men, men... Det regnede monster mega meget i morges, så det droppede vi... 
I stedet kørte vi en tur til Valby. Big Bowl i Valby.. yey..!

Har fundet ud af hvor meget jeg stinker til at bowle... Kom på sidstepladsen.. Min lillesøster på 9 vandt over mig.. fml...


Da vi kom hjem, pakkede vi Wii'en frem, og begyndte at bowle på den.. Høø...
Selvom det er på en Wii, taber jeg stadig mod min lillesøster... på 9...
At Bowle*
At bowle går ud på at kaste med alt for tunge neonfarvede kulger. Idet kuglen triller ned af den ca. 25 m lange bane, skal den helst ramme nogle hvide kegler.. 
Kloge mennesker der i tidernes morgen opfandt bowling.. - Det tager jeg sgu hatten af for.. Eller gør jeg..........

See you - Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar