mandag, september 12, 2011

Yeeyy..... Eller noget.

Hey yoounzer!

Sidder her i min stue.. Alene.. Er syg..

Min søster er lige taget til Kina... Selvom det kun er en uge så er det sgu langt væk! Det næsten omme på den anden side af jorden!!!:(( - puuhaa til kina!

Skulle egentlig lave lektier nu, men ville hellere "lige" sidde og nyde en gammel "klassiker".... "The Best Of Leann Rimes".. - Det hygge... Eller noget..

Elsker at man har køleskabet for sig selv når man er syg!!

Jo! Og så læste jeg en bog i sommeferien(JA! PUUHAA! En hel bog!!) Ej, jeg læste "Water for Elephants" - EN GENIAL BOG - Og så så jeg filme her i torsdags, for ligesom "sætte billede på" bogen.. Synes HELT KLART at bogen er bedst! - Men altså, man har altså også lidt at leve op til når man filmatiserer sådan en genial bog...!



See you Soon...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar