tirsdag, september 27, 2011

Tirsdag...!

Hey lurviieees!

Er lige blevet færdig med dagens lektier.. ENDELIG!

Resten af dagen står på fodbold..


Lille ekstra note: Jeg cyklede i skole i morges, helt normalt... DOG, med lillesøster Jessica på slæb... Ej, det gik fint nok - Bare ret så langsomt! Men men men.. Men så da vi kom hjem her ved halv 3 tiden fik jeg hende undelyenma til at læse en bog...! Dette burde være en national flagdag fra nu af.. Lille Jessica gjorde rent faktisk hvad jeg sagde hun skulle gøre.... Yey..!

Lille ekstra, ekstra note: Jer der læser min blog sådan dagligt, nævner ingen navne - SISSEL OG MALOU - hvis i kunne gøre mig den tjeneste at følge min blog - Hvis altså i har Googles G-mail. Det ville betyde ret så meget for miig!:)))


Love, love and more LOVE!
See you - Stephanie* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar