onsdag, september 07, 2011

Mens jeg venter...

Heeeyyy:))

Ehhmm, ja! Altså lige før sad jeg og nød en kop kaffe, mens jeg spillede TEEETRIISS, men ehhm, så havde jeg lige pludselig ikke mere energi...tis... Og der var det jeg lige kom  i tanke om at jeg kunne opdatere her:))

Høhøhøøøø...:)) Har lige fået et papir med allllllle genvejene på min maaacc.. Det ret naaijs!

Min mor hører p4... Jaaaaaa...-.-... Men altså, synes faktisk det er lidt hyggeligt at høre nogle gamle sange som man sådan lidt havde glemt, men så stadig kunne synge med!
En klassiker:  

Min have, julen 2010:))
Jeg GLÆÆÆDER mig til at dagene begynder at bleve kortere, og til den dag den første sne falder!!

Mange folk folk prøver lidt at lægge tanken om korte dage, sne og ufremkommelige veje bag sig, men jeg eeelllsker det! Det er den bedste tid på året - synes jeg!


See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar