mandag, september 19, 2011

Kaffeeee!

Hey Monsters! - Eller noget.....

Tvivlede på om jeg skulle fortsætte det her bloghalløj, og derfor lavede jeg en afstemning (Som har kørt siden mandag tror jeg) Og der havde flertallet svaret "Den sætter et smil på læben" og der er jeg slef glad for! Så jeg fortsætter "bloggerriet "... yey..! 
Lige nu sidder jeg og nyder en kop kaffeeee - endnu en gang YEY! Det lækkert..!
Nårh, fredag. Jaehmm, jeg var på fortet.. PARTY, eller nej. Hvis jeg skal sige min menig, så forstår jeg sgu ikke helt princippet - Folk går ned til en strand. Drikker sig stive. Og til sidst men ikke mindst, tisser de OVERALT! - Jeg blev nødt til at ringe til min mor (så hun kunne hente mig) fordi jeg skulle simpelthen bare tisse! Det var ikke naijs! Bum!

Lørdag tilbragte jeg hos min far.. Hygge.. Især når man var blevet inviteret til chill hos en ven, men så måtte melde afbud fordi man var i GLOSTRUP?! - Men det var hyggeligt nok alligevel. Tror jeg gik i seng ved 12-tiden. Yey...!

Søndag = tidligt op........ Skulle på arbejde. Lyngby spillede mod Silkeborg.. 2-0 til Silkeborg mig i nummi! - LYNGBY, I LUGTER!

Nu mandag. Tirsdag = tyskprøve! I 3 timer!:o ... Onsdag = "Skolefodbold".. Det bliver chill nok. Især fordi vi skal spille mod min gamle skole --> TRONGÅRDSSKOLEN......

GLÆDER MIG TIL AT JEG I AFTEN SKAL HENTE MIN SØSTER I LUFTHAVNEN! - Tror aldrig jeg giver hende lov til at tage til Kina igen! Især ikke uden mig!

See you soon!

2 kommentarer:

  1. tusinde mange tak for din kommentar, det er dejligt opmuntrende at få sådan en! og vide at der er nogen derude som læser mit ævl ;)

    dog vil jeg sige, at jeg hedder Nanna, og ikke anna, deraf navnet "fashion avec NANNA" hæhæ :D

    SvarSlet