lørdag, september 24, 2011

Jamen Sjovt, Jonatan Spang!

Hey, you lovely creatures!

LØRDAAAG!
Har siddet i hygge-(søndags - Selvom det er lørdag)-Tøj hele dagen - Altså indtil nu. Indså da klokken var 16.30 at nu skulle det være nu, så jeg skiftede til "normalt tøj"... Høøhøøø.... + Har tilbragt min morgen i selvskab med mine mange lektier.. yey.. Eller noget...

Har ondt. Ondt. Savn. Savn gør Ondt! Andrea Mira Behnke..  Love you -->

Jonatan Spang. Hej - Ej, det jeg prøver at sige er at jeg nu vil gå ind og deltage i en date med Jonatan Spang og hans Familie. Hvis du forstår.... Høø..

LET'S GET LOST!

Glæder mig til i morgen - Faarevejle, i'll be there...!

Kort men "godt".. -  Er ikke i blog-mode lige nu.. Kan være jeg skriver igen senere.. Det kunne da være hygge.. Eller noget...

See you - Stephanie* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar