fredag, september 09, 2011

For hesten da!

Hey gutter og gut'inder!:))

TGIF... For hesten da! Thank God It's Friday! - Det er skam deeejligt!

Altså i aften skal jeg ud og spise "fin" middag med min familie.. yey! Og så i morgen skal jeg, ehmm, MEGET! Starter med at arbejde fra kl. 10.. Så kamp og derefter hygge fødselsdag hos Sissel-pigen!(En fra min klasse)... Og så søndag er, som den plejer, "lektiedag"..

Tidligere i dag købte jeg en ny parfume( Ny og ny - Havde brugt den gamle op, høhøhøø)

"Daisy" fra Marc Jacobs! ELSKER den! Simpelthen! Mange siger at: Ejjj, den har alle, men hele smøren ved parfume er, at den samme parfume dufter forskelligt fra person til person! BUM!

Og så var der også noget "valg-dimpedut" på min skole tidligere.. Det var faktisk ret spændende at se og høre de forskellige partiers holdninger - men hvis jeg skal være 100% ærlig såå er politik ikke lige min kop the...:)



Synes lige at i skal tage jer sammen de 3.30 min. sangen tager og nyde dette deeejlige stykke musik!

SAVNER DIG ANDREA!<3<3

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar