onsdag, september 21, 2011

Et ord: Træt....

Hey igen...:)

Sidder her - er faktisk ved at falde i søvn - men sidder i hvert fald på face og skriver med den savnede Andrea.
Har lige været et smut i bad. Har brugt hele min dag på at spille fodbold. Og når man samtidig er mega træt og ikke rigtig er "energi-fuld" er det sgu en dårlig kombi....
I 3. kamp (tror jeg vidst det var) gik jeg for ivrigt efter bolden og faldt.. Det resulterede i en fucked' up læg. Stod derefter i de næste 3 kampe. Og DET resulterede i fucked' up lår.... Yey...

Sorry hvis de ting jeg skriver ikke giver mening.... -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.._:_:_:_:_:_:_::_:_:_: - Sjovt......

Dansk-stilen til tirsdag er her og med færdig.. - Det lækkert!

Torsdag: Fysikrapport
Fredag: Ehhh, ved ikke endnu...
Lørdag: Den dag har jeg sat af til fysikrapporten - Ja sådan er jeg. Jeg laver lektier på en lørdag..
Søndag: Det bliver en dejlig dag. Faarevejle fri- og efterskole, here I come....!

Nu vil jeg gå i seng..

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar