torsdag, september 22, 2011

And sooooo onnnn....

Hey -  I super dejlige mennesker!

Torsdaaaag!
Godt så. Altså i morgen er det fredag, og har tænkt mig at den dag skal bruges på at hygge med min søster, Malou. Som jeg forresten ikke har set siden sommerferien. God i miss you girl!

Som jeg skrev i går, spillede jeg en maaasse fodbold(Faktisk sådan 5 timer :o), og i dag, jaaehm jeg siger det lige ud, GØR MINE BEN MEGA MONSTER MEGET ONDT! Synes egentlig at det er underligt, da jeg plejer at gå til fodbold sådan to gange om ugen? Men i dag gør de altså ondt! Bum!

Har været på biblioteket! Yey. Og har lånt "min" første Harry Potter bog! UUUHHHH! - Ej, som jeg også har skrevet i et indlæg fra sommerferien går/er jeg hver sommer på noget der hedder Sejerborg. Og der er der seriøst de STØRSTE harry potter freaks jeg i mit liv har mødt. Såeehm, har tænkt mig at læse bøgerne så jeg sådan også kan deltage i de mange "Harry Potter samtaler" - Love you anyway guys!

Har også lavet lidt om på bloggen - Givet den et "efterårs-look".. Eller noget. Håber i kan lide den:)

See You - Stephanie*

4 kommentarer:

  1. hej du!
    tusind tak for den søde kommentar! Den er jeg rigtig glad for!
    Du har også en rigtig nice blog (:

    SvarSlet
  2. Tusind tak for kommentaren på min blog!
    Jeg kan dog ikke se, at du følger mig, men det kan selvfølgelig være en fejl, jeg følger i hvert fald dig nu :-)
    Hugs..
    http://maria-pocketfullofsunshine.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej. Mange tak for den fine kommentar på min blog!
    Det er rigtig pænt af dig, jeg er glad for du kan lide min blog :-)

    Smil.

    // www.followingstine.blogspot.com

    SvarSlet