onsdag, august 10, 2011

Træt af træthed...!

Hey people:)) 
En lille "mittwoch-opdagtering" - Høhø.. mitt Woch:))

Sidder og venter på min moder kommer hjem med min søster og mormor. Derefter skal vi indtage min nybagte "guf-guf kage"...!

(Spørg mig ikke hvorfor den lige skal hedde guf-guf. Fordi alt i alt er det bare en chokoladekage med kokos på..?? Og efter min mening så er kokos overhovedet ikke bare i nærheden af guf? Og i hvertfald heller ikke guf-guf!?)

Nårh, har også lige fået TO mails fra biblioteket - Det to andre  CD'er jeg har reserveret er kommet!! - Tina Dickows "Notes" og "Fuel"... - Såååå nu skal jeg så bare liiiige hente dem også... Hvilket jeg ikke helt orker; så det må blive i morgen..:))))



<------Notes

                                Fuel------>



Looooovee Stephanie:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar