fredag, august 19, 2011

T.G.I.F..... Eller noget i den stil...

Hej med dig din fredag/"festglade" STEG!

Sidder her i Glostrup hos min fars kæreste.... Sååeeehhmm, ja, her vil jeg så tilbringe min fredag... Men det er også hyggeligt nok nogle gange!:))

Ehmm, ja. Så har jeg fundet ud af hvor fed Kashmirs plade (Trespassers) egentlig er. Ku' det godt!


Så kom min veninde Andrea lige på besøg på min skole i dag! Hun kom hjem fra efterskolen i går - HUN HAVDE FÅET MIT BREV! - og så hoppede hun lige et smut forbi. DEJLIGT!

Vejret her i Glostrup fuckker! - Så skinner solen. Så regner det... Nu skinner solen sgu igen! - Global opvarming fuckker med mit hovede!


Nårh, men - See you soon! - Skal nok lave lektier i morgen så der blogger jeg nok også... Hvis du forstår,,, høhøhøh!:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar