tirsdag, august 16, 2011

Skal, skal ikke...

Hej din kage! - (Jeg kan godt lide kage!!!)

I dag... Ehmm, i dag har været en ok dag:)

Startede dagen med: Første skoledag.. GREAT!...
Det var dog kun fra kl. 10-11, sååå overlevede dog liiige!
Derefter tog jeg et smut i LyngbyStorCenter(ALENE) For at købe en ny kalender - Har tænkt mig at kalde den "Bo The Second" - Efter "Bo the First".....
Hoppede også lige forbi min gamle skole(Trongårdsskolen) og sagde hey to my old buuuudddsss! - Det var hygge!

 <-----Bo The Second!

Tog derefter hjem - MED DE 13 NYE BØGER MIN KLASSE OG JEG HAVDE FÅET! - Og havde endnu en date med min "Friends"-boks og mit tv:)) - He might be the one!

"Glemte" at jeg skulle til fodbold....:B

Og så vil jeg liiige takke personen der "opfandt" kage!! TAK!

See you soon!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar