mandag, august 08, 2011

Hey yo biblioteca!

"Count to ten"
Hej haj!:))


Sidder her med min "frisk-lånte" biblioteks CD i hånden! - Tina Dickows, "Count to ten!" 
 Det er en "gammel" cd fra 2007 - Og jeg synes personligt at det er en rigtig fed plade! 
Vidste faktisk ikke, at man sådan kunne låne CD'er på biblioteket. But now i know - og har allerede reserveret 5 andre plader!:))


Jeg elsker at høre en plade, langt efter at den oprindeligt er udkommet. På den måde kan man genkende de numre som er blevet spillet i radioen - i dette tilfælde: "On the run", " Open wide" og "Sacre Coeur" - Og så samtidig høre de numre, der ikke er blevet spillet så meget, 
og så selv finde en personlig holdning og mening til nummeret. 
                                              Det lååkkzuuzzz'...!    
"Elton John"
              
          - Fjeeed plade! - Og glæder mig allerede til,
         at de andre plader kan hentes på biblioteket!

Der var også noget "salg" på biblioteket. Det var en masse gamle cd'er, bøger, malerier og meget mere, der var blevet sat til salg for 10 kr. stk.!!!
Min mor gik helt amok, og blev ved med at finde nye cd'er hun ikke kunne leve uden. 
Jeg fandt kun en enkelt cd - Elton John's "Elton John"
Har ikke fundet tid endnu til at høre den, men glæder mig lidt til hører hvordan han lød i "gamle dage";)))))

See you soon:))
- Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar