fredag, august 12, 2011

Det regner....

Hej din lækre steg!

Danmark drukner!.... 
Det regner, og regner... Og så regner det lidt mere..... DOG, skinner solen i Skanderborg - hvor for resten Tina Dickow skal spille i aften.. Meeeen, i'm not there, så det bliver ikke så fedt, som hvis jeg nu havde været!

Hmm, i al' den regn har jeg taget mig tid til at tage i biffen med min lille søster og hendes to veninder.. Cars 2, 3D - En kæmpe skuffelse! - Etteren var en succes, meeeen det er toeren laaangt fra! Har faktisk hørt at alle Disney film ink. den første -  "Snehvide og de syv små dværge" - havde fået MINDST 3,5 stjerner i karakter... Mens Cars 2 vidst kun har fået 3..... Meeen, Disney Pixar er jo lige kommet med succesfilmene "To på flugt" og "Toy story 3" og man kan jo ikke vinde vær gang, selvom det jo lidt er  Disney Pixar's standart...

Hey hey! Vil også liiiiige sige, at jeg stod op kl. 8 i morges!!!!!! - Er både stolt.... OG TRÆT!......... ...

- Har også liiiige designet bloggen lidt om. Håber du kan li' det nye look:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar