lørdag, august 13, 2011

CopenSound!

Hey People! - Plus alle jer andre skabninger:)))

Sidder på Fjæææsbogen, og bliver faaaktisk reeet så deprimeret. For som denne facebook-gruppe beskriver så godt: "Hader Efterskoler. De tager alle mine venner!" - Kan virkelig ikke vente til det bliver min tur!!

Nårh, men så har jeg også lige været et smut i København - Håbede lidt på noget nyt tøj, men var lidt i det der "Jeg-vil-ikke-bruge-nogle-penge-mode", så det eneste jeg kom hjem med var en mint-farvet neglelak fra GOSH... Og den var endda på tilbud!

Godt så. Grunden til at overskriften i dag er: "CopenSound" er fordi, når man går, som en lystig shopper i de københavnske gader, kan man næsten ikke undgå at møde en "Street-artist" der enten står iklædt dyreskind og fløjter i kor med en bongotromme eller en ung mand med sin halvgamle guitar! - I dag er det ikke Copenhagen eller København, men CopenSound! Jeg synes personligt, at det er hyggeligt med sådan lidt "shoppemusik".. Bare de bliver på Strøget, og ikke pludselig står i min baghave....

Fik også lige indtaget noget Joe & The Juice - Det er næsten et must når man er på strøget!

Bye bye...:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar