søndag, august 14, 2011

Call me!

Hej med dig din læsende steg!
 Nårh, men så, ja SØNDAG/ Efterskole-afsked-arbejde-sy-dag!

Efterskole-afsked: Der er riiigtig mange mennesker der er taget  på efterskole i dag. Ink. Faarevejle'erne! - Nu venter jeg bare på mit opkald....for kagen da hvor kan jeg bare ikke vente mere.....!

Arbejde: Ja, jeg stod op kl. 8 for at møde i LBK's lounge kl. 9.30. Det var en som altid stresseende dag, dog uden kendisser:(

Sy: Ja, i går begyndte jeg at sy en gammel kjole om( En jeg havde fået af min fars kæreste) - Blev "færdig" her ved 6 tiden..(Rettere, gav op ved 6 tiden!)....

Ville meget gerne ha' givet jer et "før-billede", men da jeg tog billedet var hukommelses-kortet selvfølgelig ikke i mit kamera... tis! - Så i må nøjes med et "efter":))


<--- KJOLEN! - høhø....:)


See you soon, Stephanie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar