onsdag, august 31, 2011

31. august mig i nummi......

Hej you!:))

Lige nu sidder jeg og indtager en skål havregrød.. hmm...:) - fester samtidigt over at jeg stort set ikke har nogle lektier for (til i morgen)..(skolen har fødselsdag)....

I dag er det den sidste "sommerdag." Altså i følge vejret sluttede den allerede i sommerferien, men officielt slutter sommeren i dag..... I morgen er det frem med gummistøvler, vanter og vandtætte jakker.... PLUS at det snart er hue-tid igen. Woop woop!

Hvis jeg tænker tilbage på sommeren der er gået, sååehmm, ja så tænker jeg på regn. Regn og lidt sol.. DEPRIMERENDE.
- Måske kommer man, efter i morgen, måske til at acceptere vejret - Fordi så står der jo EFTEÅR i kalenderen. Dermed kan man ikke sige "sikke en lorte-sommer", men bare sige "hey, bladene falder af træerne og det regner, wtf!...                 Jeg ved det ikke. Det må tiden jo vise.... - Men alligevel glæder jeg mig også lidt til den dag, den første sne falder....

Glæder mig også ret så meget til weekenden....! - Og i  al' ventetiden kan man jo nyyyyde noget deeeejlig Tina d! Det ER bare lækkert!:))
See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar